Dag 76
Reacties
Reacties
Lees jullie artikeltje in de Stier. Wat gaaf! En wat een stoer besluit. Succes met je overpeinzingen. Studeren of werken….denk maar zo, niks ligt vast voor het leven. En dit heb je maar mooi mee genomen.??
Beste Maassens,
Eindelijk heb ik jullie ingehaald. Nogmaals mijn diepste respect voor jullie prestatie. Zelf heb ik slechts de West Highland Way gelopen van Glasgow naar Fort William, incl. de Ben Nevis. Ook een leuke tocht ..... voor beginners. Ik blijf jullie ... en de beer en het hert volgen.
Als jullie terug zijn nodig ik jullie uit om hier in Linden jullie relaas te doen over deze fantastische tocht.
Ik ben bij 2aug / dag 76. Ben ik bij of ben ik al weer op achterstand gelopen ?
Metvrgr.
Jos Bakker / Linden
[email protected]
Beste Maassens .... klopt het dat jullie reisinfo nog steeds niet verder is dan Dag 76 / 2 aug ?
Metvtgr.
Jos Bakker
[email protected]
Reageer
Laat een reactie achter!
- {{ error }}
