juulonthepct.reismee.nl

Dag 71, Free beer and wet feet

Dag 71

1828 - 1864

Kilometers: 36


Vandaag is een dag met een vooruitzicht. Yukon vertelde ons gisteravond dat er over 18 mijl een restaurant is met gratis bier. Jullie kunnen je voorstellen dat we goed de pas in de benen hebben vandaag. We slaan lunch zelfs over en komen om half twee aan op het ski resort. Yukon zit al aan een tafel te wachten op ons en we bestellen de grootste burger die er is. En zodra we onze permit laten zien wordt er een stempel op gezet en krijgen pap en ik ieder een fles met 40 oz bier. Dat is 1.18 liter. Mijn vrienden zullen wel raden wat er gebeurd verder en voor de rest zal ik het maar vertellen: ik kan niet tegen alcohol. En na een hele dag gelopen te hebben en bijna niks gegeten te hebben valt dit biertje dan ook niet goed. Of niet goed, ik voel me meteen zat. Het duurt dan ook ff voordat ik zodoende hersteld ben dat we weer wat verder kunnen lopen. Maar zodra ik onderweg ben voel ik me meteen beter. We lopen richting de snelweg in Donner pass. Er loopt een tunnel eronderdoor zodat we veilig naar de andere kant kunnen lopen. Jammer genoeg is die tunnel onderwater gelopen. Er staar zeker 40 cm water in. En omdat er veel rotzooi in drijft houden we de schoenen aan. Het lijkt erger dan het is. We lopen verder met natte schoenen maar omdat we lopen persen we het water er met elke stap uit. Helemaal droog zijn ze echter niet wanneer we de tent opzetten. Hopen dat ze in de nacht wat drogen.

(Ik was wel blij hoor)

(Hehe)

Reacties

Reacties

Mick

Hahahahah die fles ik ga stuk! Kon je vader je de volgende dag dragen zeker

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!