juulonthepct.reismee.nl

Dag 70, Trailmagic

Dag 70

1887 - 1828

Kilometers: 41

We vervolgen de pct door Desoltation Wilderness. Hier zijn er echter meer bomen en meer wilde bloemen. Het mos op de bomen is zo groen, dat het me niks zou verbazen als ze in het donker licht zouden geven. Het geeft een magisch gevoel, lopen door een bos met groen mos en wilde bloemen, en hier en daar riviertjes en kleine watervallen. Je zou zeggen dat we niet blij zouden zijn als we de grens van de wildernis bereiken en eruit lopen, maar niks is minder waar. Bij de weg vinden we namelijk trailmagic. Druiven, manderijnen, appels, bagels met cream cheese, chocola, chips, frisdrank en bier. We hebben dit te danken aan twee dames die toch in de buurt wonen. Twee uur rijden. Dat is van alkmaar naar beers.... Rare jongens, die amerikanen. We eten onze buik rond en een uur later zijn we weer onderweg. Het pad is wat liever voor ons hier. Het loopt voornamelijk vlak en er zijn geen scherpe rotsen. We lopen met uitzicht op lake tahoe en even later vinden we onszelf op een bergrug waar we de rest van de dag overheen lopen. Een heerlijk briesje en uitzicht aan beide kanten. Om 6 uur komen we aan bij een riviertje. Het is de eerste kampeerplek sinds uren maar helaas, het zit al vol. We vullen de flessen en steken de rivier over om tussen de bomen allemaal lege kampleerplekjes te vinden. Boffen wij even.

Mick

Jezus twee uur rijden is niet echt in de buurt hier nee wtf?