Vertrek deel 2
Aangekomen in seattle moeten we in de rij wachten tot we door de douane kunnen gaan. Wat is de reden van jullie bezoek word er door de douane agent gevraagd. We willen de pacific crest trail lopen zeggen we.
Hoelang hebben jullie daarvoor nodig?
Nou toch zeker de volle 6 maanden.
6? Daarstraks had ik mensen en die konden het in 4,5 maand.
Oow die zullen het dan wel rennen.
Hmm. Moeten jullie nog spullen kopen? (Aangezien we maar een kleine handkoffer bij ons hadden)
Ja wat kleine spullen maar het meeste ligt in het ruim.
Zit er iets in die tas waarmee jullie je verhaal kunnen bevestigen?
Ja hier heeft u onze kaarten en onze herbevooradings strategie. Wilt u ook onze terugvlucht zien?
Nee dat is niet nodig. Loopt u maar verder.
Maar goed dat we onze kaarten bij hadden zegt pap, anders stonden we mooi te kijken. En nu?
Nu moeten we onze bagage ophalen en opnieuw inchecken.
Zo gezegd ze gedaan. We zochten onze gate op en konden meteen aansluiten in de rij om te boarden. Onze wachttijd zou 3 uur zijn wat aan de lange kant zou zijn. We hebben geen seconde de tijd gehad om te zitten
De vlucht na San Diego verliep spoedig. Zodra de wielen van de grond waren lag ik al met mijn ogen dicht. Aangekomen in San Diego zijn we naar ons hotel gelopen en hebben we nog met mam gebeld.
Wat een lange en hectische dag maar we zijn aangekomen op bestemming en morgen zien we wel wat de dag brengt.
Reacties
Reageer
Laat een reactie achter!
- {{ error }}