juulonthepct.reismee.nl

Dag 1

Dag 2


Ik wordt wakker met het geluid van de douche op de achtergrond. Half 6 zie ik op mijn telefoon. Nou pap is ook dacht ik. Eens kijken, om 6 uur konden we ontbijten, om 11 uur uitchecken en om 10 uur ging de AT&T open. Nou dan blijf ik maar ff liggen.

Kom zegt pap. We gaan ontbijten. Terwijl we naar de ontbijtzaal lopen worden we teruggeroepen door de receptionist die ons vervolgens verteld dat het ontbijd alleen afhaal is. Ook goed, dan eten we het wel op onze kamer op.

Zullen we maar eens de koffer uitpakken en de tassen inpakken oppert pap. Goed idee. Dit moet mee. Dit kan in de bounce box. Hiervan is alleen de helft genoeg. Nee die moet ook in de bounce box. Voor degene die het niet weten, een bounce box is een doos die we naar onszelf opsturen op verschilende plekken op de trail waarin extra spullen zitten die wie niet tot weinig nodig hebben. Denk aan extra kaarten, paracetamol, extra tandpasts, extra sokken. Dat soort dingen. Na enige tijd zo door te gaan zaten de tassen vol en konden we gaan uitchecken. Omdat het nog geen 10 uur was zijn we maar alvast vooraden gaan kopen die we tijdens de trail nodig hebben. Daarna konden we naar de AT&T om nieuwe simkaarten te kopen zodat we ook hier in de us kunnen bellen en te appen. Eenmaal geslaagd hebben we het meteen getest en heb ik Fenna gebeld. Oow Juul ben jij dat. Ik herkende het nummer niet dus ik wou eigenljk opnemen.

Waarom nam je dan toch wel op?

Omdat jij het mischien wel kon zijn.

Nou daar zit natuurlijk wel wat in. Verder hebben we wat in het park rondgehangen en hebben we rustig aan gedaan. Na een tijdje zijn naar onze volgende accomodatie gegaan. Een hostel in downtown San Diego. Hier kregen we meteen een rondleiding van de receptionist en werd ons de hoe en wat van het hostel vertel. Er is een grote keuken waar we pannekoeken mogen maken voor ontbijt. Ja Noor Mick en Tom. Ontbijt. Ook is er een grote woonkamer en kunnen we in de tuin zitten. Daar hebben we nog een praatje gemaakt met een duitser die hier in amerika werkt en nog wat wou reizen voordat hij terug naar huis zou moeten. Hij was erg geïnteresseerd in onze plannen en wenste ons het best. Na een hapje te hebben gegeten bij de italiaan is pap meteen op bed gaan liggen en ben ik nog naar de woonkamer gegaan om 1,5 reisverslag te schrijven. Morgen hebben we nog geen plannen dus we zullen zien wat San Diego te bieden heeft. Nog even geduld. Het word vanzelf donderdag :)

Reacties

Reacties

Elly

De kop is eraf! Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Heel veel plezier en succes met z'n tweetjes!

René

Succes heren!

Mick

Juul pannenkoeken zijn geen ontbijt

Michel

pannenkoeken is echt wel ontbijt, zeker nog nooit in Amerika geweest Mick.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!