Dag 2
Dag 2
Voor vandaag hadden onzelf een takenlijstje gegeven.
1. Bouncebox versturen
2. Boodschappen doen
3. Relaxen
Het is maar goed dat onze takenlijst zo kort is want ze namen graag de tijd bij het postkantoor. Om een pakket te versturen moesten we een doos uitkiezen en vervolgens in elkaar zetten. Om dat te doen hebben ze tape op de zijkant van de doos bevestigd die je op een specifieke manier moest gebruiken. Maar tijdens het in elkaar zetten kwamen we er al achter dat de type niet goed plakt. En dat bewijste zich ook wqnt toen we hem oppakte viel die van ellende uit elkaar. Snel opgepakt en aan de baliemedewerker meegegeven. Naam erop. Adress erop en verder met de volgende taak.
Voor de booschappen zijn we naar de wallmart gegaan en daarna voor de derde taak zijn we naar het balboa park gegaan. Dit is een prachtig groot park in spaanse stijl met diverse tuinen. Alles stond in bloei en overal stonden bloemen en planten die we nog nooit gezien hadden. Zeker een aanrader. En het was maar goed we een korte lijst hadden want aan het eind van de dag hadden we toch zeker 20 km gelopen.
Reacties
Reacties
Morgen gaan jullie eindelijk beginnen aan de pct. Jullie zijn er klaar voor. Komt goed, geniet ervan en zorg goed voor elkaar. Tot over 3 dagen xxxx
Zijn jullie nagestuurde spullen uit Nederland al aan gekomen?
Reageer
Laat een reactie achter!
- {{ error }}