Dag 3
Dag 3
Of het door de jetlag komt of door ons vaste ritme (of mischien door de snurker op onze kamer) dat weten we niet maar elke ochtend zijn we om 5 uur al wakker. Dan gaan we maar naar de keuken waar om 6 uur het ontbijd word klaargemaakt. Het leek ons leuk om naar de pacific ocean te gaan en weer een rustige dag te houden. Om bij de oceaan moesten we eerst met een ferry (veerboot) de baai over varen. Eenmaal aangekomen keken we op een kaart toen ons door een ouder echtpaar werd gevraagd of dit onze eerste keer was op het schiereiland. Toen we hierop ja antwoorde werd ons een mooie wandeling langs de kust en door het stadje aanbevolen. Toen we bij de oceaan aankwamen ging de telefoon. Jessie belde op. Hey Juul hoe gaat het?
Wat zeg je? Ik kan je niet verstaan. We staan bij de oceaan.
Ja dat weet ik zeg zegt waarna pap en ik elkaar raar aankijken.
Ze konden ons natuurlijk volgen via de navigatie die we bij ons droegen. Dat waren we even vergeten.
Gisteren hadden we zelf curry gemaakt die ons erg goed bevallen was. Dus besloten we om dat vandaag weer te herhalen. Toen we klaar waren met koken werden we door onze huisgenoten erop gewezen dat het tacotuesday was en we absoluut mee moesten gaan. Voor 5 dollar konden we onbeperkt taco's eten op een geheime plek. Dit leek ons wel gezellig dus gingen we maar mee met captain T. Dit was receptionist die voor gelegenheid een kapiteinshoed op had en tequilla meedroeg. We werden met de groep naar typische amerikaanse bar begeleid er hingen een heel veel tv's en bij de ingang werd bij iedereen om het paspoort gevraagd en de leeftijd gekontroleerd. Ook pa.
We zijn vroeg naar huis gegaan omdat we morgen vroeg bij Frodo en Scout worden verwacht. Dit zijn trailangels waarbij we morgen mogen slapen en die ons naar campo rijden.
Reacties
Reageer
Laat een reactie achter!
- {{ error }}