Dag 4
Scout en frodo
We kwamen om half 10 aan bij Scout en Frodo. Dit zijn trailangels die zelf ook de pct hebben gelopen en nu wat terug willen doen voor de hiker-community. We werden met open armen ontvangen en kregen een rondleiding door het huis en tuin waar onze tent al klaar stond. Scout en frodo nemen voor 2 maanden lang elke dag 20 hikers in huis. Ze zorgen voor het avondeten en het ontbijt dat om half 6 al klaar stond. Ook brengen ze al die hikers naar de southern terminus bij campo. Het begin van de pct dat een uur en een kwartier rijden van hun huis ligt. Er heerst een hele relaxte sfeer bij hun thuis. We kregen les in joga en daarna probeerden ze ons line-dansen te leren. We kwamen er al snel achter dat dit niet voor ons is weggelegd, maar we gaven het niet zomaar op wat wel gewaardeerd werd. We moesten helpen de cupcakes versieren en omdat we nog wat spullen nodig hadden van de rei werd er een auto met chauffeur geregeld die ons met wat andere hikers er naar toe zou brengen. Wat een fantastische mensen zijn dit toch.

Reacties
Reacties
Geweldige mensen.
Reageer
Laat een reactie achter!
- {{ error }}