Dag 21, Up up up we go

Dag 21
Cajon pass - Guffy Campground
550 - 586,4
36,4 kilometer
We vertrekken vroeg uit het hotel omdat het vandaag weer heet kan worden. We lopen de snelweg onderdoor en oefenen onze echo. Deze wordt zoals verwacht beantwoord door de echo maar ook door een tweede. Onze duitse vrienden zitten net achter ons. We lopen gezamelijk verder en praten wat bij. Na een uur komen we bij een water cache. Dit is trailmagic waar liters water liggen. Genoeg voor weken. Als we aankomen is net de trail angel bezig om de lege flessen op te halen. We maken een praatje en vragen wat de beste manier is om Wrightwood in te gaan. Ze verteld ons dat er een steile afdaling is die we kunnen nemen of dat we door kunnen lopen naar een highway waar we een lift zouden kunnen krijgen. Het probleem is alleen dat de highway 5 kilometer verderop is afgesloten en dat er weinig verkeer zal zijn. We bedanken haar en vervolgen onze voettocht. Het lijkt net of we op een buitenaardse wereld aan het lopen zijn. Zo mooi en exotisch is het. Na wat gelopen te hebben begint het pad te steigen. Het is een geleidelijke steiging, niet stijl, maar door de hitte toch best zwaar. En zo blijft het pad tot we stoppen bij Guffy campground. We zijn inmiddels zoveel gestegen dat we weer tussen de bomen lopen. Heerlijk. We zetten de tent op en nemen gezamelijk het avondmaal. Erg gezellig, lopen met een groepje.


(Cajon pass)

(Onder de snelweg)

(Steigen)


(Buitenaardse wereld)

(10 am)

(De eerste bomen)
Reacties
Reacties
Wat een drukte daar op de weg en het spoor, en dan die rust in de bergen.
Reageer
Laat een reactie achter!
- {{ error }}