juulonthepct.reismee.nl

Dag 24, Smart decisions

Dag 24

Sulpher springs trail camp - LA RV Resort

654,4 - 715

Kilometers gelopen: 19,3


Ik word wakker en kijk naar mijn voeten. Op de linkervoet zit een grote blaar op de bal van mijn voet. Hij is zo groot dat ik er niet op kan staan. Dat wordt inprikken. Het heeft vannacht gevroren en het is koud. Om warm te worden is pap alvast aangelopen. Ik zet muziek op en volg zijn voorbeeld. Ondanks de staat van mijn voeten helpt de muziek mij de moed erin houden. Ik weet echter dat het geen zin heeft om zo door te blijven lopen. Soms krijg je een blaar en wordt het vanzelf beter, soms blijft het hetzelfde, en soms wordt het erger, wat nu het geval is. Maar ik kan best eigenwijs zijn en ik heb helemaal geen zin om te stoppen. En zo ontmoet ik Off season. Een vrijwilliger waarmee ik aan de praat raak. Ze vertelt me dat de enige manier om canada te bereiken is door slimme keuzes te maken. Pap heeft mij dit ook al een paar verteld. Ik weet dus wat ik moet doen. Om 12 uur komen we bij een highway bij een brandweerkazerne. Op de parkeerplaats is trailmagic. Een groepje vrijwilligers deelt chips, snoep en koud drinke uit. We maken een praatje met een vrijwilligster en vragen of er mischien iemand is die ons een lift kan geven naar acton. Er is daar in de buurt een camping net naast de pct. Een wat oudere man bied aan om ons te brengen. Hij rijd ons naar de camping toe (dat zeker een half uur duurde) en zet ons af. De camping zelf ziet er anders uit dan de campings die we tot nu toe gezien hebben. Er is een zwembad, pizzaoven, veranda, gemeenschappelijke woonkamer en de gebruikelijke wc/douche huisjes. Je kan er ook een tippi (indianentent) huren en ook zijn er huisjes. Allemaal in vergaande glorie. Wij zijn echter al blij met een plek waar we de tent op kunnen zetten. We zullen hier met grote tegenzin een paar dagen blijven zodat mijn voeten weer kunnen genezen.

Reacties

Reacties

Klaas

Een juist besluit.
Ik weet dat je hem kan aflopen.
Maar gezondheid gaat even voor.
Sterkte.

Quirine

Een goede keuze Juul. Doorbijten is in dit geval achteruitgang. Dus even pas op de plaats en de voetjes even laten bijkomen zonder sokken en schoenen. Lekker in de frisse lucht

Trees

Lieve mannen, goed gedaan!! Zo'n tocht is het echte leven!! Soms ff pas op de plaats!!
Dank voor alle mooie berichten en het mogen meekijken met jullie bijzondere reis!! xx

Elly

Verstandig Juul! Ik weet hoe moeilijk dat voor een Maassen is ?

Tonnie

Even lief zijn voor je voeten Juul kan geen kwaad. Met een paar dagen rust kun je even "bijtanken" en alle ervaringen en belevenissen een plekje geven.
Want ik vind het een bijzondere trip die jullie lopen. Heel fijn om dit mee te mogen beleven.

Mijntje

Inderdaad een moeilijk besluit, maar voor nu het beste.
Zo kun je er over een paar dagen weer tegenaan.
Ik sluit me bij Elly aan, een moeilijk besluit voor een Maassen?

Geryanne

Ik heb de foto's van je voeten gezien Juul, het enige juiste besluit!!!

Harrie

waar heb je de tentjes staan, tussen de RV's of langs het zwembad onder de bomen? ik zie op google earth niet één tent.

Ina

Smart lad..?

Laurens en Renée

Slim besluit Juul!
Ik heb iedere dag aan jouw voeten gedacht sinds je schreef dat je moeder moest huilen toen ze de foto’s zag.
Luisteren naar je lichaam is een kunst en strookt soms niet met je mind, omdat je lekker in een flow zit en dóór wil.
In dit geval is het het enige juiste wat je kunt doen en hebben jullie eigenlijk geen keuze.
Heel veel sterkte gewenst met het herstel van je voeten. Probeer eraan toe te geven en ook een beetje te genieten van je rust zodat jullie straks vol energie verder kunnen met jullie fantastische avontuur!!

Dikke knuffel van ons.

Gerrit Wonders

Dag Juul,
Verstandig van jullie.
Probeer aan tape te komen om je voeten in te tapen en je achillespees te ontlasten.
Er zijn genoeg filmpjes op internet om dit te bekijken.
Succes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!