Dag 25 tm 28, A break

Dag 25 tot en met 28
LA RV Resort
715
Kilometers gelopen: 0
Deze paar dagen hebben we gebruik gemaakt om te rusten en te genezen. De eerste dag was er een verpleegster die ook de pct aan het lopen was. Ze had mijn voeten bekeken en rade me aan om naar een dokter te gaan. Na de verzekering gebeld te hebben via mijn zus Jessie (bedankt jessie!) kregen we te horen naar welk ziekenhuis we konden gaan. Daar zijn we de tweede dag naartoe gegaan en dat heeft ook de hele dag geduurd. We werden geholpen midden in de gang en ze moesten alles van de verzekering weten. Een heel gedoe. Ik heb een antbiotica-kuur meegekregen en verschillende andere medicijnen voor de pijn.
Ook zijn we nog naar de rei in Los Angeles geweest met wat andere invallide hikers. Een man die op de camping woont had ons gebracht. En verder hebben wij ons vooral veel verveelt. We hebben veel bekende hikers zien komen en gaan en de drang om verder te lopen werd bij elk afscheid groter. Op de laatste dag zagen we Petyr en Gameboy weer. Ze namen een zero op de camping en gaan morgen weer verder lopen. Petyr wat later op de dag want hij moet nog wachten op een pakketje. We voelen ons weer goed en zijn klaar om verder te gaan. We eten avondeten in de woonkamer en bespreken onze plannen met de nederland die ook al een tijdje op de camping zit vanwege pijn maar waar ik de naam van vergeten ben en een vrouw genaamt Andy die na een flinke val ook wat langer op de camping verbleef. Zij zijn van plan om een lift te nemen naar Hikertown, 70 mijl verderop. Er komen wat koelere dagen aan en dat maakt het perfect om de Mojave woestijn over te steken. Wij gaan echter verder over de pct vanaf de camping. We nemen afscheid en gaan naar een buitentafel om de tas in te pakken. We maken nog wat noedels warm als er naar ons geroepen wordt. Er zit een grote groep rond een tafel en ze nodigen ons uit om bij hun te gaan zitten en wat pizza en bier te pakken. Een hiker genaamd Beermeister trakeert op pizza en bier en ze maken er een heel feestje van. En wij houden natuurlijk wel van een feestje. Een afscheidfeestje van de camping als het ware. We zijn er weer klaar voor.




Reacties
Reacties
Maar goed dat je naar de dokter bent gegaan en een break ingelast hebt, heel verstandig!
Hopelijk kunnen jullie er weer tegenaan en zijn je voeten voldoende hersteld om de draad weer op te pakken.
Succes mannen, zet hem op!
Reageer
Laat een reactie achter!
- {{ error }}