juulonthepct.reismee.nl

Dag 36

Tehachapi - mijl 584

899 - 937,7

Kilometers 26

Omdat het gisteren laat was geworden hadden we nog geen tijd gehad om de overige gear die we niet nodig hebben op te sturen naar een stadje verderop. Dat stond vandaag bovenaan de to-do list. Zodra het pakketje verstuurd is kunnen we de auto terug inleveren. En omdat we gisteren een vertraging hadden opgelopen vonden we dat we wel een voorsprongetje verdiend hebben. We liften daarom niet terug naar de plek waar we het pad verlaten hebben, maar naar waar het pad de snelweg kruist 9 mijl verder. We staan er nog geen 10 minuten tot er een busje stopt en ons wel langs de snelweg wilt afzetten. Om 11 uur zetten komen we aan en kunnen we onze voettocht naar canada hervatten. Volgende stop: Kennedy meadows. Het einde van de woestijn en het begin van de high sierra, waar we erg naar uit kijken. We verwachten er 7 dagen over te doen, maar we hebben voor de zekerheid voor 9 dagen eten meegenomen.

We het pad leid ons meteen de berg op en zodra het tijd is om de tent op te zetten zijn we weer tussen de bomen.