Dag 42, Kennedy Meadows

Dag 42
South fork kern river - Kennedy meadows
1123,4 - 1130
Kilometers: 6,6
We beginnen vandaag wat later dan normaal omdat we ontbijd willen halen bij Grumpys bear retreat. Een restaurant waar je gratis kan douchen, de kleren wassen en kamperen. Maar die gaat pas los om 9 uur en het is maar anderhalf uur lopen. Om 8 uur komen we aan in Kennedy meadows. Hoeraaa we hebben het gehaald. 1130 kilometer door de woestijn. Met bloed zweet en blaren. Het eerste hoofdstuk is afgesloten. Voor ons ligt nu de high sierra. De alpen van california. Ik ben benieuwd.
We krijgen een lift naar het restaurant en hier blijven we de hele dag. Ik probeer zoveel mogelijk aan het blog te werken want ik loop ver achter. Vrienden en familie worden gebeld, de was wordt gedaan en het belangrijkste van alles: er wordt gegeten en bier gedronken. We hebben natuurlijk wat te vieren.







Reacties
Reacties
We gaan nu weer lopen, het is dag 43 hier. We lopen nu naar kearsage pass waar we van de pct af kunnen en naar bishop zullen gaan. De high sierra is een stuk van 200 mijl zonder weg of iets dergelijks. Vandaar dat we er zo af zullen moeten gaan. Tot die tijd zal ik niks kunnen posten dus geen paniek. Tot over 6 dagen
Juul kan je mond wel zo ver open voor die hamburger.
En nog een vraagje hoe doe je dat met de stroom als je 6 dagen niet kunt laden, of haal je dat met de powerbank wel?
Je klinkt sprankelend en er bruist energie uit je.
Houd dit in je .
De leven wordt dan een stuk makkelijker.
Onvoorstelbaar 1130 km gelopen... Wat een avontuur voor vader en zoon. Kanjers
De woestijn overleefd! Op naar de bergen, lekker bezig mannen!
Geweldig, de woestijn hebben jullie getrotseerd! Petje af.
Succes met de volgende etappe.
We volgen jullie verhalen vanuit camping La Champagne aan de Dordogne, jullie wel bekend.
Af en toe hebben we WiFi bij de receptie en dan lezen we jullie avonturen weer.
Liefs uit la douce France,
Laurens en Renee
Reageer
Laat een reactie achter!
- {{ error }}