Dag 47 en 48, A good rest

Dag 47 en 48
Bishop
1269
Kilometers: 0
Deze twee dagen hebben we vooral gespendeerd met het eten van calorieën en onze lichamen rust geven. We veblijven twee nachten in hostel california, een aparte plek dat het bezoekem waard is. We hebben beide een schoon stapelbed maar er zijn er ook bij die gewoon op de bank in slaap vallen. Er heerst een relaxte sfeer, mede te danke aan de hoeveelheid wiet dat gerookt wordt. Je kan er ook gratis fietsen lenen waar we veel gebruik van gemaakt hebben. We fietsen naar de nederlandse bakker, de supermarkt, de wasserette, eigenlijk elke plek waar we moeten zijn doen we op de fiets. En als we niet in het hostel waren, kon je ons vinden in het stadspark, waar altijd wel iets te doen was. Spelende kinderen, mensen met honden, er werd gebarbequed. Leuk om te zien dat er gebruik van gemaakt wordt.
Morgen gaan we terug naar de pct via de kearsarge pass. We zien een klein beetje tegenop de klim, maar verlangen weer naar het avontuur.
Ohja voor ik het vergeet. Att, onze telefoon en internet provider heeft ons wederom van het netwerk geknikkert en we kunnen er ook niet meer op met onze telefoons. We hebben wel ons geld terug gekregen maar zitten nu zonder data. It is wat it is.




Reacties
Reacties
Weer eens wat anders alles met de fiets doen. Sterkte met de klim te voet weer straks.
Reageer
Laat een reactie achter!
- {{ error }}