juulonthepct.reismee.nl

Dag 55, We made it



Dag 55

Lake virginia - Mammoth lakes

1434 - 1459

Kilometers: 25


We staan op en ik barst van de energie. Het is bewolkt en regen hangt in de lucht. En we hebben onze deadline van 2 uur natuurlijk. Haast is geboden en dat kon je ook wel zien. Ik denk niet dat we ooit zo snel gelopen hebben. Op een paar druppels na houden we het droog en om een uur komen we in red meadows aan. Een resort met een kleine winkel, restaurant en camping. Ze hebben helaas geen wifi dus pakken we de bus naar mammoth lakes. We worden afgezet bij een ski resort en moeten een volgende bus pakken naar het stadje en daarna weer een andere bus om in het centrum te komen. Gelukkig zijn de laatste twee gratis. De laatste bus was meer een buurtbus en we waren de enige inzittenden. De chauffeur vroeg waar we naar toe gingen en we vertelden dat we nog geen slaapplek hadden en ook nog geen internet. Hij zette ons af voor de deur van motel 6 en gelukkig hadden ze nog een kamer. Het is inmiddels al 3 uur maar zodra we verbonden zijn met het netwerk gaat de telefoon al over en krijgen we mama aan de lijn. We hebben het gehaald. We doen boodschappen en rusten goed uit van de sectie die we achter de rug hebben. De zwaarste tot nu toe. Over mammoth lake vertel ik jullie morgen want ik moet helaas gaan uitchecken. Over een paar dagen zijn we in yosemite valley en hopen daar wifi te krijgen. Anders wordt het kennedy meadows north. Groetjes van Graceful en Kool-aid ;)

Reacties

Reacties

Harrie

Was dit jullie eerste regen?

Mick

Wel mooi dat je gisteren geen energie had en nu juist wel?

Marieke Derks

Dag Juul en Richard, ik heb vandaag alle verslagen en foto's van de 55 dagen gelezen en bekeken. Waauuww, wat heb ik veel ontzag voor jullie twee. Juul, je bent een geboren reis verslaggever. Ik begon bij dag 1 en kon niet meer stoppen met lezen. Ik heb er nu uren op zitten en heb er enorm van genoten, het leest als een spannende roman. tijdens het lezen zoek ik van alles op over de dorpjes, joshua tree, coyote, enz. enz. enz. Heerlijk dat er nog veel verslagen komen. Het is werkelijk genieten!

Yvonne

Proficiat lieverd aan de andere kant van de wereld met je 58ste verjaardag. Wat knap dat je op die leeftijd de PCT loopt. 4500 km, wie doet je dit na? Je bent nu in Yosemeti NP. Als iemand dit leest die daar nu is en je ziet hem lopen... geef hem een dikke knuffel van mij.
En mocht er niemand je vader een knuffel geven dan ben jij de klos Juul ;)
Proost en stay safe!

Cor & Geryanne

Lief broertje, gefeliciteerd met je 58e verjaardag! ?
Wij brengen vandaag een toost uit op jou, en op de geweldige prestatie die jullie aan het neer zetten zijn. Jammer dat je je cadeautje in Kennedy Meadows misgelopen bent, maar dat houd je dan maar tegoed......veel liefs van ons ?

Claudette

Van harte Richard! ??Mannen wij zijn trots op jullie! En Juul geweldig hoe je ons op de hoogte houdt! ? Liefs!!

Marion Thea

Hoera gefeliciteerd met je verjaardag Richard. Maak er een mooie dag van. Met Een fijne wandeling of een luie dag. Zal daar vast wel lukken.

Natasja Siroen

Proficiat Richard met je verjaardag!!
Wat heerlijk om jullie verhalen te lezen.
Veel succes en plezier groetjes van ons

Ingrid van de Burgt Maassen

Proficiat Richard, iets te laat maar niet minder van harte! Wat een geweldige prestatie die jullie daar samen neerzetten. En dit altijd nog zo "beeldend" verwoord, een genot om te lezen wat en hoe jullie samen deze tocht maken én beleven! Succes weer voor de komende dagen!

Jos Bakker

Beste Richard & Juul
Ik lees jullie verslag in De Stier - Dé Cuijkse Krant. Top man, wat jullie doen. Ik ga jullie volgen. Heel veel plezier en SUCCES !

MetVriendelijkeGroeten
Jos Bakker
Linden

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!