Hallo
Hallo allemaal. Ik wil even laten weten dat pap en ik nog steeds in leven zijn. Met mijn voeten gaat het prima. Ze zijn helemaal genezen en zien er weer uit zoals voeten eruit horen te zien. We zijn momenteel in Sierra city en hebben wel wifi, maar ik kan geen foto's uploaden. Dus helaas moeten jullie nog even wachten op onze verhalen. Sierra city ligt alweer in de volgende sectie: Noord california. Weer een hoofdstuk afgesloten, yay. Ik weet dat ik ver achterloop maar jullie zullen toch echt nog wat geduld moeten hebbeb helaas. Ecxuses voor het ongemak.
Reacties
Reacties
Geen probleem, goed om te horen dat alles weer ' normaal' is en gaat. We houden de foto's gewoon tegoed! Goede reis
Dankjewel Juul voor je update! Fijn om te lezen!!
Liefs van ons allen! ?
Goed om te horen dat jullie het goed maken en dat je voeten weer genezen zijn. De rest komt vanzelf! Groetjes uit Mariahout ;)
We missen jullie verhalen zéker, maar zien gelukkig op de GPS tracker dat jullie als een speer gaan, liefs van ons ❤
Fijn te lezen dat het goed gaat! Je verhalen lezen is telkens weer een feestje. Neem er de tijd voor!
Beter laat dan nooit, wij hebben alle tijd.
En toen we belde waren je voeten nog helemaal goed. Fijn dat ze genezen zijn!!
Reageer
Laat een reactie achter!
- {{ error }}